יוגה לאישה העצלנית
הרבה זמן אמרתי לעצמי "את צריכה להתחיל לזוז, תעשי יוגה בבית" וכמובן שהתעלמתי מעצמי. עד שיום אחד אמרתי לעצמי "את חייבת לעשות משהו בעניין של היוגה!!!" אז עשיתי. לא יוגה אבל אפליקציה ליוגה זה גם נחשב לעשות משהו בעניין היוגה, לא? :)
הרבה זמן אמרתי לעצמי "את צריכה להתחיל לזוז, תעשי יוגה בבית" וכמובן שהתעלמתי מעצמי. עד שיום אחד אמרתי לעצמי "את חייבת לעשות משהו בעניין של היוגה!!!" אז עשיתי. לא יוגה אבל אפליקציה ליוגה זה גם נחשב לעשות משהו בעניין היוגה, לא? :)